Sabtu, 12 Juli 2014

BASA JANGAR (Saat Sakit Kepala)

Sesekali saya kebingungan, kenapa kepala saya sering sakit?
Kenapa saya peduli, tapi tidak peduli?
Kenapa saya memikirkan hal kecil, yang sebenarnya tidak penting, tapi tetap saya pikirkan? Lalu, kepala saya sakit, atau sebatas pusing saja.

Tanpa mendapatkan penjelasan, saya menjalani saat-saat sakit kepala saya dengan 1) menulis apapun, di manapun. Di tembok, di buku, di komputer, di hp; 2) menggambar atau sekedar bercoret-coret di kertas atau bidang kosong; 3) mendengar musik dengan volume tinggi; 4) keluar dari rumah (pergi ke taman di kampus, meskipun saya sudah bukan mahasiswa di sana);  atau 5) membaca.

Pagi ini saya menulis lagi,
Entah menulis curhat atau puisi (sajak) berbahasa Sunda. Ah, apapun itu, ini tulisannya:

"DI JULI"
Ti mangkukna, pulang anting mapay mangsa nu kaliwat. Mangtaun-taun didatangan dina waktu nu teu lila.
Runtuyan kalimah nimbulkeun hipotésa saha (urang). Saha?
Unggal rénghap, rénghap nu béda.
Unggal léngkah, léngkah nu béda. Unggal arah, arah nu boa béda.

Aya hiji titik nu keur disinghareupan. Nu méh rék bisa nyaruakeun:
rébuan imaji ngalir sakarepna,
teu kakedalkeun, teu kalisankeun.
Kertas-kertas pinuh ku tulisan nu teu puguh mimitina,
ngagantung méméh nepi ka panungtung.

Hiji wanci, bakal panggih.
Di hiji tempat nu teu disangka.

(Sudah dipost juga di catatan fb www.facebook.com/andi.g.lesmana)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar